Doprava

DOPRAVA ZBOŽÍ

Cena za přepravné tažných zařízení, elektropřípojek a střešních nosičů v rámci České republiky obsahuje balné. V souladu s přepravními podmínkami přepravce je každé tažné zařízení posíláno jako jedna zásilka. Objednáte-li více kusů, cena dopravy se násobí jejich počtem. Při více kusových zásilkách můžete využít paletovou přepravu.

  • Objednané zboží zasíláme přepravní balíkovou službou DPD (pro tažná zařízení), nebo PPL (pro ostatní zboží).
  • Zboží, které je skladem, expedujeme ihned.
  • Do přepravy jsou zařazeny všechny objednávky přijaté do 15:00 hod. téhož dne. Následující pracovní den je obvykle zboží doručováno.

DORUČENÍ ZBOŽÍ - UPOZORNĚNÍ!

Při přebírání zásilky, prosíme, mimořádně pozorně zkontrolujte vnějšek balení ze všech stran. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči.

  • Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu, v jakém byl balík doručen, a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
  • Kontrolujte zejména stav balící pásky a věnujte se také drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku.

Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.


DOPRAVA ZBOŽÍ KONCOVÝM SPOTŘEBITELŮM (maloobchodní prodej):

Ceník přepravy pro koncové spotřebitele B2C - kusové zásilky (obvyklé dodání do 24 hod.)

Zboží Cena za dopravu
Kč s DPH
Cena za dobírku
Kč s DPH
Poznámka
Tažné zařízení 1 ks - DPD
(také v kombinaci s elektropřípojkou)
175,- 24,- 1 balík do 50 kg,
max. délka 2m,
obvod + délka = max. 3m
Střešní nosiče až 3 ks - PPL
(nebo v kombinaci s nosičem lyží, nebo nosičem kol na střechu)
133,- 24,-
Ostatní zboží - PPL
(samostatné elektropřípojky, nosiče kol a lyží, čepy, příslušenství, náhradní díly atd.)
133,- 24,-
Dodání tažného zařízení do montážního střediska
(při objednávce montáže tažného zařízení v programu Elsa Partner / Elsa Servis)
165,- -

Ceník přepravy pro koncové spotřebitele B2C - paletová přeprava (do 48 hod.)

Zboží Cena za dopravu
Kč s DPH
Cena za dobírku
Kč s DPH
Poznámka
Střešní boxy, univerzální / nadrozměrná tažná zařízení (UNI 3 + UNI 4), - PPL SPRINT 625,- až 1619,- 48,- do 75 - do 300kg

DOPRAVA ZBOŽÍ URČENÉHO K DALŠÍMU PRODEJI (velkoobchodní prodej):

Na zboží, které je určeno k dalšímu prodeji, se nevztahuje akce s příznakem "DOPRAVA ZDARMA", pokud není v popisu zboží uvedeno jinak.

Ceník přepravy pro obchodníky B2B - kusové zásilky (obvyklé dodání do 24 hod.)

Zboží Cena za dopravu
Kč bez DPH
Cena za dobírku
Kč bez DPH
Poznámka
Tažné zařízení 1 ks - DPD - DOTOVANÁ PŘEPRAVA
(také v kombinaci s elektropřípojkou)
110,- 20,- 1 balík do 50 kg,
max. délka 2m,
obvod + délka = max. 3m
Střešní nosiče až 3 ks - PPL
(také v kombinaci s nosičem lyží, nebo nosičem kol na střechu)
110,- 20,-
Ostatní zboží - PPL
(samostatné elektropřípojky, nosiče kol a lyží, čepy, příslušenství, náhradní díly atd.)
110,- 20,-

Ceník přepravy pro obchodníky B2B - paletová přeprava / střešní boxy / univerzální TZ (dodání do 48 hod.)

Hmotnost zásilky do (uvedené příklady jsou orientační a vycházejí z průměrných hmotností) Cena za dopravu
Kč bez DPH
Cena za dobírku
Kč bez DPH
75 kg / 0,3m3
(např. 3 tažná zařízení, nebo 7 střešních nosičů)
516,- 40,-
100 kg / 0,4m3
(např. 5 tažných zařízení, nebo 10 střešních nosičů, nebo střešní koš Cruz řady W)
611,- 40,-
150 kg / 0,6m3
(např. 7 tažných zařízení, nebo 15 střešních nosičů, střešní boxy do 320l. vč., 1 univerzální tažné zařízení)
705,- 40,-
200 kg / 0,8m3
(např. 10 tažných zařízení, nebo 20 střešních nosičů, střešní boxy do 430l. vč., 2 univerzální tažná zařízení)
861,- 40,-
300 kg / 1,2m3
(např. 15 tažných zařízení, nebo 30 střešních nosičů, střešní boxy do 630l. vč., 4 univerzální tažná zařízení)
1338,- 40,-

Rozvoz zboží po Praze pro obchodníky B2B

V Praze provádíme vlastní rozvoz zboží každý pracovní den.

  • Do rozvozu je zařazeno zboží objednané do 11:00 hod. příslušného dne.
  • Rozvoz tažných zařízení (také v kombinaci s elektropřípojkami) je zdarma bez omezení ceny.
  • Rozvoz střešních nosičů a ostatních produktů je zdarma v celkové ceně od 1500,- Kč bez DPH.
  • Za ostatní zboží bude účtován poplatek ve výši 200,- Kč bez DPH, pokud není domluveno jinak.

SPECIFIKACE SLUŽBY PPL

Doručení balíku:

  • Zásilku Vám přepravce doručí obvykle následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele. Standardně v rozmezí mezi 8 – 18 hodin (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
  • Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti (platí jen pro soukromý balík B2C). Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení, nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím webu www.pplbalik.cz.
  • V případě nezastižení Vám přepravce zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den. Pokud bude i druhý pokus neúspěšný, bude Vaše zásilka uložena na depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • Hmotnost balíku je omezena do 50 kg.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

DEN PŘED DORUČENÍM ZÁSILKY

 

informativní email s možností změny parametrů doručení

>

V DEN DORUČOVÁNÍ ZÁSILKY


(den 1)

SMS s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin

>

V PŘÍPADĚ NEZASTIŽENÍ



(den 1)

informativní email o nedoručení s možností změny parametrů doručení

>

OPĚTOVNÉ DORUČENÍ ZÁSILKY

(den 2)

informativní SMS o opětovném doručování zásilky

>

V PŘÍPADĚ DRUHÉHO NEZASTIŽENÍ PŘÍJEMCE

(den 2)

informativní email o nezastižení s info o další možnosti doručení

>

MOŽNOST TŘETÍHO DORUČENÍ

nebo

ULOŽENÍ ZÁSILKY NA DEPU PPL PO DOBU 7 DNÍ

PPL ParcelShop:

  • ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice.
  • Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení.
  • PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
  • Najděte si svůj ParcelShop na parcelshop-mapa
  • Více informací na www.pplparcelshop.cz.

Večerní doručení:

  • Ve vybraných lokalitách máte možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 – 21:00 hod.).
  • Zda je Vámi požadované PSČ obsluhováno večerním doručením, zjistíte po jeho zadání do pole PSČ v nákupním košíku
  • Celý výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde.

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu.
  • Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit co nejdříve po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL:

  • Pro komunikaci s PPL používejte číslo zásilky uvedené na štítku s adresou (11 číslic).
  • Tel: +420 225 331 500

SPECIFIKACE SLUŽBY DPD

Díky službě DPD Private Vám dovezeme balíček na libovolnou adresu. V termínu, který se Vám hodí.

Co oceníte u DPD?

  • Webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které můžete změnit adresu a termín dodání. Ve větších městech si za příplatek vybrat dobu doručení – ráno mezi 8:00-10:00, večer mezi 18:00-21:00, přesměrovat si balíček do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní.
  • Průběžné informování SMSkou/e-mailem: 1 den před doručením obdržíte přihlašovací údaje do DPD Kurýra a v den doručení hodinový interval, ve kterém kurýr dorazí
  • Dodání následující pracovní den od expedice objednávky.
  • 3 pokusy o doručení.
  • Pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy.

Převzetí a reklamace:

  • Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu.
  • Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
  • Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit co nejdříve po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s DPD:

  • Pro komunikaci s DPD používejte číslo zásilky uvedené na štítku s adresou (14 číslic).
  • Tel: +420 225 373 373
  • Webová aplikace DPD Kurýr