DOPRAVA ZBOŽÍ
Cena za přepravné tažných zařízení, elektropřípojek a střešních nosičů v rámci České republiky obsahuje balné. V souladu s přepravními podmínkami přepravce je každé tažné zařízení posíláno jako jedna zásilka. Objednáte-li více kusů, cena dopravy se násobí jejich počtem. Při více kusových zásilkách můžete využít paletovou přepravu.
- Objednané zboží zasíláme přepravní balíkovou službou DPD (pro tažná zařízení), nebo PPL (pro ostatní zboží).
- Zboží, které je skladem, expedujeme ihned.
- Do přepravy jsou zařazeny všechny objednávky přijaté do 15:00 hod. téhož dne. Následující pracovní den je obvykle zboží doručováno.
DORUČENÍ ZBOŽÍ - UPOZORNĚNÍ!
Při přebírání zásilky, prosíme, mimořádně pozorně zkontrolujte vnějšek balení ze všech stran. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči.
- Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu, v jakém byl balík doručen, a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
- Kontrolujte zejména stav balící pásky a věnujte se také drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku.
Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
DOPRAVA ZBOŽÍ KONCOVÝM SPOTŘEBITELŮM (maloobchodní prodej):
Ceník přepravy pro koncové spotřebitele B2C - kusové zásilky (obvyklé dodání do 24 hod.)
Zboží |
Cena za dopravu Kč s DPH |
Cena za dobírku Kč s DPH |
Poznámka |
Tažné zařízení 1 ks - DPD (také v kombinaci s elektropřípojkou) |
175,- |
24,- |
1 balík do 50 kg, max. délka 2m, obvod + délka = max. 3m |
Střešní nosiče až 3 ks - PPL (nebo v kombinaci s nosičem lyží, nebo nosičem kol na střechu) |
133,- |
24,- |
Ostatní zboží - PPL (samostatné elektropřípojky, nosiče kol a lyží, čepy, příslušenství, náhradní díly atd.) |
133,- |
24,- |
Dodání tažného zařízení do montážního střediska (při objednávce montáže tažného zařízení v programu Elsa Partner / Elsa Servis) |
165,- |
- |
Ceník přepravy pro koncové spotřebitele B2C - paletová přeprava (do 48 hod.)
Zboží |
Cena za dopravu Kč s DPH |
Cena za dobírku Kč s DPH |
Poznámka |
Střešní boxy, univerzální / nadrozměrná tažná zařízení (UNI 3 + UNI 4), - PPL SPRINT |
625,- až 1619,- |
48,- |
do 75 - do 300kg |
DOPRAVA ZBOŽÍ URČENÉHO K DALŠÍMU PRODEJI (velkoobchodní prodej):
Na zboží, které je určeno k dalšímu prodeji, se nevztahuje akce s příznakem "DOPRAVA ZDARMA", pokud není v popisu zboží uvedeno jinak.
Ceník přepravy pro obchodníky B2B - kusové zásilky (obvyklé dodání do 24 hod.)
Zboží |
Cena za dopravu Kč bez DPH |
Cena za dobírku Kč bez DPH |
Poznámka |
Tažné zařízení 1 ks - DPD - DOTOVANÁ PŘEPRAVA (také v kombinaci s elektropřípojkou) |
110,- |
20,- |
1 balík do 50 kg, max. délka 2m, obvod + délka = max. 3m |
Střešní nosiče až 3 ks - PPL (také v kombinaci s nosičem lyží, nebo nosičem kol na střechu) |
110,- |
20,- |
Ostatní zboží - PPL (samostatné elektropřípojky, nosiče kol a lyží, čepy, příslušenství, náhradní díly atd.) |
110,- |
20,- |
Ceník přepravy pro obchodníky B2B - paletová přeprava / střešní boxy / univerzální TZ (dodání do 48 hod.)
Hmotnost zásilky do (uvedené příklady jsou orientační a vycházejí z průměrných hmotností) |
Cena za dopravu Kč bez DPH |
Cena za dobírku Kč bez DPH |
75 kg / 0,3m3 (např. 3 tažná zařízení, nebo 7 střešních nosičů) |
516,- |
40,- |
100 kg / 0,4m3 (např. 5 tažných zařízení, nebo 10 střešních nosičů, nebo střešní koš Cruz řady W) |
611,- |
40,- |
150 kg / 0,6m3 (např. 7 tažných zařízení, nebo 15 střešních nosičů, střešní boxy do 320l. vč., 1 univerzální tažné zařízení) |
705,- |
40,- |
200 kg / 0,8m3 (např. 10 tažných zařízení, nebo 20 střešních nosičů, střešní boxy do 430l. vč., 2 univerzální tažná zařízení) |
861,- |
40,- |
300 kg / 1,2m3 (např. 15 tažných zařízení, nebo 30 střešních nosičů, střešní boxy do 630l. vč., 4 univerzální tažná zařízení) |
1338,- |
40,- |
Rozvoz zboží po Praze pro obchodníky B2B
V Praze provádíme vlastní rozvoz zboží každý pracovní den.
- Do rozvozu je zařazeno zboží objednané do 11:00 hod. příslušného dne.
- Rozvoz tažných zařízení (také v kombinaci s elektropřípojkami) je zdarma bez omezení ceny.
- Rozvoz střešních nosičů a ostatních produktů je zdarma v celkové ceně od 1500,- Kč bez DPH.
- Za ostatní zboží bude účtován poplatek ve výši 200,- Kč bez DPH, pokud není domluveno jinak.
SPECIFIKACE SLUŽBY PPL
Doručení balíku:
- Zásilku Vám přepravce doručí obvykle následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele. Standardně v rozmezí mezi 8 – 18 hodin (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).
- Řidič Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s Vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti (platí jen pro soukromý balík B2C). Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
- Datum, adresu doručení, nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím webu www.pplbalik.cz.
- V případě nezastižení Vám přepravce zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den. Pokud bude i druhý pokus neúspěšný, bude Vaše zásilka uložena na depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
- Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
- Hmotnost balíku je omezena do 50 kg.
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).
DEN PŘED DORUČENÍM ZÁSILKY
informativní email s možností změny parametrů doručení
|
> |
V DEN DORUČOVÁNÍ ZÁSILKY
(den 1)
SMS s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin
|
> |
V PŘÍPADĚ NEZASTIŽENÍ
(den 1)
informativní email o nedoručení s možností změny parametrů doručení
|
> |
OPĚTOVNÉ DORUČENÍ ZÁSILKY
(den 2)
informativní SMS o opětovném doručování zásilky
|
> |
V PŘÍPADĚ DRUHÉHO NEZASTIŽENÍ PŘÍJEMCE
(den 2)
informativní email o nezastižení s info o další možnosti doručení
|
> |
MOŽNOST TŘETÍHO DORUČENÍ
nebo
ULOŽENÍ ZÁSILKY NA DEPU PPL PO DOBU 7 DNÍ
|
PPL ParcelShop:
- ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a podejních míst v České republice.
- Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení.
- PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
- Najděte si svůj ParcelShop na
- Více informací na www.pplparcelshop.cz.
Večerní doručení:
- Ve vybraných lokalitách máte možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 – 21:00 hod.).
- Zda je Vámi požadované PSČ obsluhováno večerním doručením, zjistíte po jeho zadání do pole PSČ v nákupním košíku
- Celý výčet PSČ s večerním doručením naleznete zde.
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu.
- Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit co nejdříve po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s PPL:
- Pro komunikaci s PPL používejte číslo zásilky uvedené na štítku s adresou (11 číslic).
- Tel: +420 225 331 500
SPECIFIKACE SLUŽBY DPD
Díky službě DPD Private Vám dovezeme balíček na libovolnou adresu. V termínu, který se Vám hodí.
Co oceníte u DPD?
- Webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které můžete změnit adresu a termín dodání. Ve větších městech si za příplatek vybrat dobu doručení – ráno mezi 8:00-10:00, večer mezi 18:00-21:00, přesměrovat si balíček do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní.
- Průběžné informování SMSkou/e-mailem: 1 den před doručením obdržíte přihlašovací údaje do DPD Kurýra a v den doručení hodinový interval, ve kterém kurýr dorazí
- Dodání následující pracovní den od expedice objednávky.
- 3 pokusy o doručení.
- Pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy.
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu.
- Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit co nejdříve po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s DPD:
- Pro komunikaci s DPD používejte číslo zásilky uvedené na štítku s adresou (14 číslic).
- Tel: +420 225 373 373
- Webová aplikace DPD Kurýr