Parametry elektropřípojky | |
CAN-Bus | Ano |
CheckControl | Ano |
Vyžaduje kódování | Ne, kódování není nutné |
LED kompatibilní | Ano |
Odpojení PDC | Ano, automaticky odpojuje originální PDC |
Počet pinů | 13pin |
Spínané plus (+15) | S doplňující sadou 721074 |
Trvalé plus (+30) | Ano |
Parametry vozu | |
Pro vozy vyrobené | 2000 - |
Také pro vozy s | CAN-bus, Check Control |
MPN | ZS26A |
++ EXTRA SNADNÁ A RYCHLÁ MONTÁŽ, ZAPOJENÉ VODIČE, PŘIPOJUJETE JEN +12V A UKOSTŘENÍ ++
Nyní ještě dokonalejší provedení! Univerzální 13 pólová sada 12V s nejmodernějším miniaturním elektronickým modulem a dvojitým jištěním proti přetížení, nebo zkratu. Podporuje systémy Check-Control, BSI, CAN BUS i se zapojením světel systému Multiplex (=jednovláknová žárovka zastává více funkcí - např. Škoda Octavia II) a LED světly na vozidle.
Tato univerzální elektropřípojka je vybavena substituční funkcí směrových světel = praskne-li žárovka směrovky na vozíku, přebere funkci obrysové světlo.
Funkce odpojení parkovacích senzorů nemusí být kompatibilní s některými systémy originálních parkovacích senzorů. K odpojení senzorů dochází mechanickým přerušením např. napájení modulu PDC, což mohou modernější vozidla, hlídající funkčnost periferií, vyhodnotit jako závadu.
Díky nejmenšímu elektronickému modulu je tato spolehlivá sada velice snadná pro montáž do všech značek a modelů moderních vozidel. Připojení kabelového svazku k modulu je realizováno pomocí spolehlivých konektorů. Zakončení vodičů v zásuvce pomocí ochranných trubiček pro dokonalý a bezpečný spoj. Vodiče jsou již zapojené v zásuvce pro rychlou montáž. Délka vodičů je bohatě dimenzována pro snadné připojení a použití ve všech vozidlech, včetně užitkových.
Délka od zásuvky ke konektoru modulu 153 cm, (nemusí být dostačující pro některá užitková vozidla = nutnost prodloužení).
Délka od modulu ke světlům - pravá strana 74 cm, levá strana 245 cm.
Délka napájecího vodiče 490 cm.
Evropská homologace.
Vyrobeno pro ELSA GROUP v EU.
Pro přeprogramování nové verze modulu postupujte podle tohoto návodu:
Jednotlivé režimy nastavení v SW V1.35 jsou:
Pro přechod z jednoho režimu na další vložíme červenou propojku (jumper) do spodních pinů modulu bez připojeného 12V napájení a do zásuvky pro přívěs připojíme tester nebo testovací lampu do brzdového výstupu modulu (červený vodič) pro monitorování tohoto výstupu.
V dalším kroku připojíme modul na napájení 12V a modul se automaticky přepne na režim č.2. Můžeme pozorovat, že výstup signálu brzdy na testeru nebo testovací lampě dvakrát blikne, což je potvrzení čísla režimu, který byl uložen do modulu.
Pokud je požadovaný režim č.2, odstraníme červenou propojku (jumper) a nastavení bude trvale uloženo.
Pokud hledáme vyšší číslo režimu, musíme ponechat červenou propojku (jumper) zasunutou a poté na několik sekund odpojit 12V napájení z modulu a po opětovném zapnutí napájení modul přejde do dalšího režimu (č.3). Výstup brzdového světla musí 3x bliknout, což znamená, že modul změnil režim na č.3.
Tento postup opakujeme, dokud není dosaženo požadovaného režimu. Pokaždé, když připojíme modul k napájení, přepne se číslo režimu a počet bliknutí na výstupu brzdy odpovídá dosaženému číslu režimu. Například pro režim č.6 -> modul vyšle po připojení do brzdy signál pro 6 bliknutí.
Po dosažení požadovaného režimu odstraníme červenou propojku (jumper). Nastavení je trvale uloženo.
Pozor, nikdy nenechávejte zasunutou červenou propojku (jumper) po dosažení požadovaného čísla režimu!
Po nastavení režimu lze použít červenou propojku (jumper) pro funkci vypínání mlhových světel ve vozidle, pokud o to zákazník požádá, jinak se nepoužije.
Číslo režimu se cyklicky mění, postupuje vzestupně a po dosažení posledního (č.6) se v dalším kroku vrátí na č.1.
Cyklus přeprogramování: č.1 (výchozí) -> vypnuto -> zapnuto -> č.2 -> 2x blikne brzdový výstup -> vypnuto -> zapnuto -> č.3 -> 3x blikne brzdový výstup -> vypnuto -> zapnuto -> č.4 -> 4x blikne brzdový výstup … 5 … 6 … -> vypnuto -> zapnuto -> č.1 -> 1x blikne brzdový výstup …