Univerzální elektropřípojka 7pin CC/CAN s odpojením park. senzorů

Sada uni CANBUS 13pin
Sada uni CANBUS 13pin
Zásuvka 13pin
Mini modul
1 999 Kč s DPH 1 652 Kč bez DPH
Skladem > 50 ks
Osobně v prodejně Radotínihned
Osobně v prodejně Michleihned
Osobně v prodejně Olomouczítra
Přepravní společnostízítra
KódUN035BBPozn.12V, včetně odpojení park. senzorů (viz popis)VýrobceELSA GROUPZáruka24 měsíců
Univerzální elektropřípojka 7pin CC/CAN s odpojením park. senzorů
Parametry a specifikace
Parametry elektropřípojky
CAN-BusAno
CheckControlAno
Vyžaduje kódováníNe, kódování není nutné
LED kompatibilníAno
Odpojení PDCAno, automaticky odpojuje originální PDC
Počet pinů7pin
Spínané plus (+15)Ne
Trvalé plus (+30)Ne
Parametry vozu
Pro vozy vyrobené2000 -
Také pro vozy sCAN-bus, Check Control
MPNZS25A
O produktu

Univerzální 7pin elektropřípojka pro CAN BUS s miniaturním modulem (vč. odpojení mlhového světla)
+ odpojení parkovacích senzorů (PDC)

2. generace s dokonalým jištěním proti zkratu nebo přehřátí - exklusivně u ELSA GROUP s.r.o.

++ EXTRA SNADNÁ A RYCHLÁ MONTÁŽ, ZAPOJENÉ VODIČE, PŘIPOJUJETE JEN +12V A UKOSTŘENÍ ++

Nyní ještě dokonalejší provedení! Univerzální 7 pólová sada 12V s nejmodernějším miniaturním elektronickým modulem a dvojitým jištěním proti přetížení, nebo zkratu. Podporuje systémy Check-Control, BSI, CAN BUS i se zapojením světel systému Multiplex (=jednovláknová žárovka zastává více funkcí - např. Škoda Octavia II) a LED světly na vozidle.

Tato univerzální elektropřípojka je vybavena substituční funkcí směrových světel = praskne-li žárovka směrovky na vozíku, přebere funkci obrysové světlo.

Funkce odpojení parkovacích senzorů nemusí být kompatibilní s některými systémy originálních parkovacích senzorů. K odpojení senzorů dochází mechanickým přerušením např. napájení modulu PDC, což mohou modernější vozidla, hlídající funkčnost periferií, vyhodnotit jako závadu.

Díky nejmenšímu elektronickému modulu je tato spolehlivá sada velice snadná pro montáž do všech značek a modelů moderních vozidel. Připojení kabelového svazku k modulu je realizováno pomocí spolehlivých konektorů. Zakončení vodičů v zásuvce pomocí ochranných trubiček pro dokonalý a bezpečný spoj. Vodiče jsou již zapojené v zásuvce pro rychlou montáž. Délka vodičů je bohatě dimenzována pro snadné připojení a použití ve všech vozidlech, včetně užitkových.

Délka od zásuvky ke konektoru modulu 153 cm (nemusí být dostačující pro některá užitková vozidla = nutnost prodloužení).
Délka od modulu ke světlům - pravá strana 74 cm, levá strana 245 cm.
Délka napájecího vodiče 490 cm.

Evropská homologace.
Vyrobeno pro ELSA GROUP v EU.

Pro přeprogramování nové verze modulu postupujte podle tohoto návodu:

Jednotlivé režimy nastavení v SW V1.35 jsou:

  1. Vozy s multiplex / vozy bez multiplex (výchozí tovární konfigurace).
  2. Mercedes s brzdovým světlem s nízkým napětím, např. GLC, GLE, B-CLASS, C-CLASS.
  3. Chrysler Voyager s mlhovým světlem řízeným kostrou.
  4. Jaguar S-Type se světly řízenými kostrou.
  5. Vozy bez multiplexu s vysokou citlivostí kanálů.
  6. Testovací režim - modul spíná po sekundě každý výstup, aby na testeru zkontroloval, zda všechny výstupy fungují.

Pro přechod z jednoho režimu na další vložíme červenou propojku (jumper) do spodních pinů modulu bez připojeného 12V napájení a do zásuvky pro přívěs připojíme tester nebo testovací lampu do brzdového výstupu modulu (červený vodič) pro monitorování tohoto výstupu.

V dalším kroku připojíme modul na napájení 12V a modul se automaticky přepne na režim č.2. Můžeme pozorovat, že výstup signálu brzdy na testeru nebo testovací lampě dvakrát blikne, což je potvrzení čísla režimu, který byl uložen do modulu.

Pokud je požadovaný režim č.2, odstraníme červenou propojku (jumper) a nastavení bude trvale uloženo.

Pokud hledáme vyšší číslo režimu, musíme ponechat červenou propojku (jumper) zasunutou a poté na několik sekund odpojit 12V napájení z modulu a po opětovném zapnutí napájení modul přejde do dalšího režimu (č.3). Výstup brzdového světla musí 3x bliknout, což znamená, že modul změnil režim na č.3.

Tento postup opakujeme, dokud není dosaženo požadovaného režimu. Pokaždé, když připojíme modul k napájení, přepne se číslo režimu a počet bliknutí na výstupu brzdy odpovídá dosaženému číslu režimu. Například pro režim č.6 -> modul vyšle po připojení do brzdy signál pro 6 bliknutí.

Po dosažení požadovaného režimu odstraníme červenou propojku (jumper). Nastavení je trvale uloženo.
Pozor, nikdy nenechávejte zasunutou červenou propojku (jumper) po dosažení požadovaného čísla režimu!

Po nastavení režimu lze použít červenou propojku (jumper) pro funkci vypínání mlhových světel ve vozidle, pokud o to zákazník požádá, jinak se nepoužije.

Číslo režimu se cyklicky mění, postupuje vzestupně a po dosažení posledního (č.6) se v dalším kroku vrátí na č.1.

Cyklus přeprogramování: č.1 (výchozí) -> vypnuto -> zapnuto -> č.2 -> 2x blikne brzdový výstup -> vypnuto -> zapnuto -> č.3 -> 3x blikne brzdový výstup -> vypnuto -> zapnuto -> č.4 -> 4x blikne brzdový výstup … 5 … 6 … -> vypnuto -> zapnuto -> č.1 -> 1x blikne brzdový výstup …

PopisMontážní návody, dokumenty

Jako spotřebitel se v případě vzniku spotřebitelského sporu můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (http://www.coi.cz/).

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení